Història d’un club jove.

L’any 2012 un grup de veïns i veïnes de Cerdanyola amb aficions de les més diverses, decideixen unir-se i començar a crear un nou club de muntanya a la nostra vila. Cap a finals de 2012 aquella idea va agafant força i es comença a treballar per tenir a punt tota la burocràcia.

El club supera tots els tràmits i es fa oficial la seva creació l’any 2013 amb l’aprovació per part del Consell de l’Esport Català i l’adhesió a la FEEC – Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya, la FEDMEFederación Española de Deportes de Montaña y Escalada i la FCC – Federació Catalana de Ciclisme, la creació del Club d’Esports de Muntanya Cerdanyola ja era una realitat. Aquell mateix any el CEM Cerdanyola, ja organitza i crea les seccions de senderisme, curses de muntanya i ciclisme.

L’any 2014 el club continua creixent i l’ajuntament cedeix un local compartit al poliesportiu Guiera per poder fer les funcions de seu social de l’entitat. La unió de molts veïns i veïnes al projecte fa que el CEM Cerdanyola creixi ràpidament fins a superar els 150 associats, s’implementa un calendari de sortides de senderisme i un calendari de competicions de curses de muntanya.

El ràpid creixement del club i la inclusió de noves seccions i grups, fa que el 2015 el local compartit al poliesportiu Guiera quedi petit, i l’Ajuntament ens cedeixi la casa del carrer les vinyes 15b. Paral·lelament a aquesta nova seu el club no paren de créixer amb la inclusió al projecte de les seccions: d’escalada, alpinisme i alta muntanya.

El 2016 és l’any d’estabilització del CEM, superant ja dels 400 associats amb una seu que torna a quedar petita a causa de la inclusió de noves seccions com les de: barrancs, vies ferrades, marxa nòrdica i esqui. El CEM necessita ja un altre local més gran on poder desenvolupar les activitats.

El nou local arriba a principis de 2017, però encara no és una realitat… estem treballant per poder fer el trasllat el pròxim 2018.

Podem dir que el CEM Cerdanyola tot i estar entre els clubs més joves del nostre país té un projecte engrescador i que any rere any no para de créixer. Si en vols formar part, només cal que ens vinguis a veure.

Be Sociable, Share!

DESTACATS

Patrocinador

Estem a Facebook