Seccions

El Club d’Esports de Muntanya de Cerdanyola hem volgut diferenciar les activitats en 13 seccions bàsiques, de les quals poden penjar d’altres modalitats esportives similars. La nostra expectativa com a club de muntanya serà doncs que totes aquestes seccions tinguin activitat pròpia i continuada.

›Senderisme:

• Es realitzen excursions sense cap tipus de dificultat tècnica, on pugui anar tota la família i on es puguin familiaritzar amb l’entorn de la muntanya, tot i que es demana un mínim de forma física o resistència.
  • Seguir el projecte 100 Cims de la FEEC.
  • Participar i introduir el club a les Caminades de resistència pels més avançats.

Contacta a: senderisme@cemcerdanyola.cat

›Alta Muntanya:

• Dins d’aquesta secció s’englobaran les activitats més tècniques com l’ascensió a cims que presentin trams de grimpada o escalada, l’esquí de muntanya, vies ferrades, escalada o qualsevol altra activitat tècnica.
  • Projecte 4000, és tractarà d’assolir cada any un cim de 4.000m. o + de cara a l’estiu, amb una planificació prèvia els mesos abans amb ascensions a diferents 3 Mils del Pirineu.

Contacta a: muntanya@cemcerdanyola.cat

›Trail Run o Curses de Muntanya:

• Sortides de Trail Run els caps de setmana, tant per gaudir de l’activitat com pels que preparen alguna prova.
  • Participar com equip al Campionat de Curses de Muntanya per Equips de la FEEC.
  • Participar en la Copa i Circuit Català de Curses de Muntanya FEEC, o en qualsevol altre prova de muntanya.
  • Preparar i conscienciar als corredors dels perills, material necessari, hidratació i alimentació, i a preservar el medi natural en les curses per muntanya i en especial a la llarga distància (Ultra-Trails).

Contacta a: cursesmuntanya@cemcerdanyola.cat

›Ciclisme i BTT:

• Sortides amb BTT i Ciclisme els caps de setmana.
  • Participar a pedalades o curses de la FCC i/o UCI.
  • Realitzar jornades tècniques tant de mecànica com de tècniques de BTT.

Contacta a: ciclisme@cemcerdanyola.cat

›Marxa nòrdica:

•  Cursets d’iniciació a la marxa nòrdica.
  •  Entrenaments setmanals amb instructora per millorar la tècnica.
  •  Sortides de marxa nòrdica  un cap de setmana al mes , tant per gaudir de l’activitat com pels que preparen alguna prova.

Contacta a: marxanordica@cemcerdanyola.cat

› Barrancs

• Cursets d’Iniciació
  • Calendari de sortides mensuals (en temporada)