Entrenaments

>Força i recuperació:

Preu: 40€ fins a juny (addicionals als de soci, en total 60€ + assegurança)

• Serà obligatori tenir la llicencia federativa corresponent o pagar l’assegurança facilitada pel club per poder assistir als entrenaments (20€ any).
  • Entrenaments presencials tots els Dilluns i Dimecres de 19:30 a 21:00 hores.
  • Excepte: Agost, i períodes de Setmana Santa, Nadal i festius oficials. (Podeu consultar els entrenaments al calendari)
  • Quota Reduïda Final Temporada (Setembre – Desembre): 30€ (preu total 50€ incloent la quota de soci)

>Trail-Run:

Entrenaments adaptats a tots els nivells: tant com si fa poc que has començat a córrer i vols millorar la forma física com si t’estàs plantejant preparar un ultra-trail.

Entrenador professional amb molta experiència que t’adaptarà els entrenaments als teus objectius i forma física.

1era sessió completament gratuïta.

• Entrenaments presencials tots els Dilluns i Dimecres de 19:30 a 21:00 hores.
    • DILLUNS entrenament força/resistència a les pistes atletisme Zona Esportiva Municipal de Montflorit (C/Boters s/nº): disposem d’un petit vestuari amb taquilla per a deixar les coses.
    • DIMECRES entrenament a la muntanya amb sortida  al PEM Guiera (Gimnàs Guiera, Avinguda Guiera, nº 6): disposem d’un vestuari complet amb dutxes.
  • Sortides de grup alguns dissabtes al matí a fer entrenaments de rodatge a Collserola o voltants (Turó de Montcada, Aiguafreda, Pla de la Calma…)
  • Sortides de grup a curses de Cross i Trail-Running.
  • Excepte: Agost, i períodes de Setmana Santa, Nadal i festius oficials. (Podeu consultar els entrenaments al calendari)

Preu:

• Quota Soci del CEM (20€ anuals): podràs participar en totes les activitats de les diferents seccions del club, a més de gaudir de descomptes en els serveis o botigues dels diferents patrocinadors i/o col·laboradors.
  • Entrenaments presencials (60€ fins al Juny).
  • Assegurança obligatòria (20€ anuals ): Serà obligatori tenir la llicencia federativa corresponent o pagar l’assegurança facilitada pel club per poder assistir als entrenaments.

Per apuntar-te només cal que vinguis a la seu social del club al carrer de les vinyes 15 B en horari d’obertura: Dimarts i Dijous (excepte festius i durant el mes d’agost) de 19:30h a 21:00h.

Correu electrònic a:  info@cemcerdanyola.cat

>Marxa Nòrdica:

Preu: 120€ anuals (addicionals als de soci, en total 140€ anuals+ assegurança)

• Entrenaments presencials tots els Dilluns de 9:30 a 11:00  i Dimecres de 19:45 a 21:15 hores.
  •  Entrenament a la muntanya amb sortida  des del PEM Guiera (Gimnàs Guiera, Avinguda Guiera 6).
  • Excepte:  Agost, i períodes de Setmana Santa, Nadal i festius oficials. (Podeu consultar els entrenaments al calendari)
  • Quota Reduïda Final Temporada (Setembre – Desembre): 60€ (preu total 80€ incloent la quota de soci)
Be Sociable, Share!